Коммунальное государственное учреждение
«Общеобразовательная школа №61»
Управления образования города Алматы
Телефон приемного:
+7(727) 242-26-28
Телефон бухгалтерия:
+7(727) 385-38-64
eOtinish.kz
Версия
для слабовидящих
Мүмкіндігі шектеулі балалардың даму ерекшеліктері./Особенности развития детей с ограниченными возможностями здоровья.
03
март
2022
Мүмкіндігі шектеулі балалардың даму ерекшеліктері./Особенности
Тақырыбы: мүмкіндігі шектеулі балалардың даму ерекшеліктері. Мүмкіндігі шектеулі балаларда психикалық белсенділіктің барлық аспектілерінің бұзылуы өте жиі кездеседі: зейін, есте сақтау, ойлау, сөйлеу, моторика және эмоционалды сала. Мұндай балалардың назары жиі бұзылады: ол жеткілікті тұрақты емес. Балалар оңай алаңдайды, олар әртүрлі ойын және тұрмыстық тапсырмаларды орындау үшін қажет ерікті назардың өте әлсіздігімен сипатталады. Алайда, тәжірибе растағандай, олардың назарын дамытуға болады.
Мектептегі мазасыздық /Школьная тревожность
02
март
2022
Мектептегі мазасыздық /Школьная тревожность
Мектеп психологы Майра Сейсенқызы Жүзбаева 5 сынып оқушылары үшін мектептегі мазасыздық мәселесі бойынша тренинг өткізді.  Мақсаты: оқушыны толқуды, жоғары мазасыздықты игеру әдістеріне үйрету, функционалдық мүмкіндіктерді кеңейту, қызметтің тиімділігін арттыруға, "қауіпсіздік қорын"құруға әкелетін қажетті дағдыларды, дағдыларды, білімді қалыптастыру Психолог школы Жузбаева Майра Сейсеновна провела тренинг по проблеме школьной тревожности для учащихся 5 класса.  Цели: Обучение школьника приемам
"Е. А. Климовтың сараланған диагностикалық сауалнамасы"./«Дифференцированно- диагностический опросник Е.А.Климов».
02
март
2022
"Е. А. Климовтың сараланған диагностикалық
Мектеп психологы Бутабаева Әсем Талғатқызы 9-сынып оқушыларымен кәсіби бағдар беру жұмыстарын жүргізді . Мақсаты: білім алушылардың кәсіби қызығушылықтары мен бейімділігін анықтау, кәсіби жолды таңдауға жауапкершілікпен қарауды қалыптастыру. Міндеттері: 1.Оқушылардың жеке қасиеттері мен мүдделерін зерделеу; 2.Тенденцияларды, қабілеттерді және кәсіби талғамдарды анықтау. Диагностика жүргізілді: "Е.А. Климовтың дифференциалды диагностикалық сауалнамасы"ДДҰ әдістемесі.  Диагностикалық жұмыстың
«Правильное  отношение к половому воспитанию», «Половое развитие и созревание девушки ученицы»
02
март
2022
«Правильное отношение к половому воспитанию», «Половое развитие и
Тренинговые занятия среди учениц 8 классов Тема: «Правильное  отношение к половому воспитанию», «Половое развитие и созревание девушки ученицы» Цель занятия : определить необходимость правильного отношения к половому воспитанию подростков. Задачи занятия: ориентация в системе моральных норм и ценностей. способность учащегося к саморазвитию и самосовершенствованию путём сознательного и активного присвоения нового социального опыта. Тренинговые занятия были проведены с девочками 8ых   классов.
"Бәрінің назарына"/"Внимание ВСЕМ"
01
март
2022
"Бәрінің назарына"/"Внимание ВСЕМ"
1 наурызда Азаматтық қорғаныс күні сейсмикалық жаттығулар өткізілді, бұл "барлығына назар аудару"белгісін білдіреді. Мектепте а ұзақ қоңырау бұл олардың мектеп ғимаратын эвакуациялаудың белгісі болды. Мұғалімдер, 8,9,10,11 сынып оқушылары қатысты. Эвакуация жиналатын орын: мектептің ауласы жаңа және ескі мектеп ғимаратының арасындағы алаң. 1 Марта в День Гражданской обороны провели Сейсмотренировку, означающий сигнал "Внимание ВСЕМ". В школе был включен длинный звонок который послужил знаком к
British Bulldog жетістіктері. Достижения BRITISH BULLDOG
01
март
2022
British Bulldog жетістіктері. Достижения BRITISH BULLDOG
Ағылшын тілі бойынша British Bulldog халықаралық байқауы, мұғалім Мейірәлім Тоққажайқызы Садыбекова. Международный конкурс по английскому языку BRITISH BULLDOG, учитель Садыбекова Мейрейлым Токкажаевна.
1 наурыз Алғыс айту күні. 1 Марта День благодарности
01
март
2022
1 наурыз Алғыс айту күні. 1 Марта День благодарности
Ұлттық тәрбие аясында келесі іс-шаралар өткізілді: Тарихи жадыны нығайту бойынша Тарих пәнінің мұғалімі Е. Ж. Боль, 10 "А" сынып оқушыларына Алғыс айту күнінің тарихи оқиғалары туралы айтып берді. 1-11 сынып жетекшілері бейнероликпен әңгімелесті. Адамгершілік-рухани құндылықтарды дамыту бойынша: "жаныңның жылуын сыйла" қайырымдылық акциясын мектеп психологтары А.Т. Бутабаева, м. с. Жүзбаева 8-10 сынып оқушыларына арнап өткізді. Оқушылар скутерлерде мұғалімдерге, ата-аналарға тілектер жазды.
"Қазақ халқының салт-дәстүрлері". «Традиции и обычаи Казахского народа».
28
февраль
2022
"Қазақ халқының салт-дәстүрлері". «Традиции и обычаи Казахского
Ұлттық тәрбие аясында технология мұғалімдері Е. М. Адамқұлов, А. К. Кермек " қазақ халқының салт-дәстүрлері "тақырыбында көрме ұйымдастырды. Көрменің мақсаты: оқушылардың қазақ дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары туралы білімдерін қалыптастыру; оқушылардың қазақ халқының мәдениетіне деген қызығушылығын ояту; Кермек а.к., сыйлықтар ұсынумен байланысты дәстүрлер мен әдет-ғұрыптармен таныстырды. Сүйіні-әдет-ғұрып, оған сәйкес үйге Ізгі хабарды әкелген саяхатшы иелеріне алғыс ретінде құнды сыйлық алады.
IT саласындағы перспективалар. Перспективы в IT сфере
28
февраль
2022
IT саласындағы перспективалар. Перспективы в IT сфере
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу аясында ХАТУ IT университетінің магистранттары Жантықов Айдар Талғатұлы, Нұрлыбеков Худайберген Бейімбетұлы, 1 курс, АЖ кафедрасының оқытушылары шақырылды. Студенттер IT саласының мүмкіндіктері мен перспективалары, студенттің өмірі, ХАТУ артықшылықтары, клубтар, қос диплом бағдарламасы, академиялық ұтқырлық, ЖОО-да оқыту, оқытушы мен студенттің қарым-қатынасы, бағалау жүйесі, әскери кафедра, жұмысқа орналасу туралы әңгімеледі. В рамках
Директорлық сенбі. Директорская суббота
26
февраль
2022
Директорлық сенбі. Директорская суббота
26 ақпанда "директорлық сенбі - директордың дауысы" онлайн - кездесулер өткізілді. Күн тәртібінде: 1. Бейіндік оқыту-баланың болашақ мамандығын сәтті таңдауының КЕПІЛІ. 2. Мамандық таңдау: беделі бойынша немесе сізге ұнай ма? 3. Сұрақтар, жауаптар. 26 февраля провели онлайн - встречи "Директорская суббота - голос директора". На повестке дня: 1. Профильное обучение – залог успешного выбора ребёнком будущей профессии. 2. Выбор профессии: по престижу или по душе? 3. Вопросы, ответы. Решения: